Badatelsky orientované vyučování aplikované na výuku anorganické chemie na střední škole – Bc. Veronika HLUBKOVÁ
Bc. Veronika HLUBKOVÁ
Master's thesis
Badatelsky orientované vyučování aplikované na výuku anorganické chemie na střední škole
Inquiry based education of inorganic chemistry in highschool
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo vytvořit soubor pracovních listů, které se zabývají výukou alkalických kovů a kovů alkalických zemin prostřednictvím badatelsky orientované výuky. Podstata tohoto způsobu vyučování spočívá v uplatnění aktivizačních a heuristických metod. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zabývá charakteristikou badatelsky orientované výuky a …moreAbstract:
The aim of this thesis was the development of worksheets for an inquiry based learning and teaching of alkali metals and alkaline earth metals. The foundation principle of this method is built on two pillars hereby represented by the activation and heuristic methods. The work itself is divided in two parts - a theoretical and practical one. The theoretical part is dealing with the characteristics of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2014
Accessible from:: 18. 6. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2014
- Supervisor: Doc. RNDr. Marie Solárová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLUBKOVÁ, Veronika. \textit{Badatelsky orientované vyučování aplikované na výuku anorganické chemie na střední škole}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Science. 2014. Available from: https://theses.cz/id/maty4q/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HLUBKOVÁ, Veronika. Badatelsky orientované vyučování aplikované na výuku anorganické chemie na střední škole. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.6.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Chemistry / Učitelství Chemie - Biologie pro střední školy
Theses on a related topic
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík