Helena Černovská

Diplomová práce

Srovnání dopadu PPC reklam na generace Baby Boomers, X, Y a Z

Comparison of the impact of PPC advertising on the generation of Baby Boomers, X, Y and Z
Anotace:
Tato práce se zabývá srovnáním dopadů PPC reklam na generace Baby boomers, X, Y a Z. Cílem práce je na základě kvantitativního výzkumu analyzovat a porovnat rozdíly působení PPC reklam na generace Baby boomers, X, Y a Z. Teoretická část se zabývá internetovým marketingem, PPC reklamou, použitím informačních a komunikačních technologií v České republice. Dále jsou v teoretické části definovány jednotlivé …více
Abstract:
This thesis is focused on analysis and comparison of impacts of the PPC advertisement on the generation Baby boomers, X, Y and Z. The aim of this thesis is to compare and analyse differences between impacts of the PPC advertisement based on quantitative and qualitative research. The theoretical part of the work is focused on defining online marketing, PPC advertising, informational and communicational …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2020
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jiří Rehn

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79611