Budování brandu v gastronomii: FitFoodie Restaurant – Bc. Tereza Vojáčková
Bc. Tereza Vojáčková
Master's thesis
Budování brandu v gastronomii: FitFoodie Restaurant
Building the Gastronomic Brand: FitFoodie Restaurant
Abstract:
Teoretická část vysvětluje pojmy a souvislosti tří hlavních oblastí zájmu diplomové práce firemní identity, marketingových komunikací a marketingového výzkumu. Část o fi-remní identitě se věnuje její definici, významu a jednotlivým složkám firemnímu desig-nu, firemní komunikaci, firemní kultuře a produktu. Práce blíže specifikuje klíčové odliš-nosti budování značky v odvětví gastronomie. Podkapitola …moreAbstract:
The theoretical part explains terms and context of three main areas of interest - corporate identity, marketing communications and marketing research. The section dedicated to corporate identity is about the definition, importance and individual components - corpo-rate design, corporate communications, corporate culture and product. The thesis specifies specifics in brand building in the restaurant …moreKeywords
firemní identita firemní design firemní komunikace firemní kultura firemní produkt osobnost firmy image brand building značka love brand mise vize a poslání design manuál logotyp ochranná známka symbol marketingové komunikace komunikační mix word-of-mouth sociální sítě event marketing dotazník SWOT analýza gastrono-mie fit food.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOJÁČKOVÁ, Tereza. \textit{Budování brandu v gastronomii: FitFoodie Restaurant}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/mb1b68/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vojáčková, Tereza. Budování brandu v gastronomii: FitFoodie Restaurant . Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace jako součást firemní kultury
Josef Horáček -
Grafické online nástroje pro podporu firemní marketingové komunikace na sociálních sítích
Aleš Grepl