Frauenzeitschriften "Brigitte" und "Freundin" im stilistischen Vergleich – Mgr. Klára Morávková
Mgr. Klára Morávková
Diplomová práce
Frauenzeitschriften "Brigitte" und "Freundin" im stilistischen Vergleich
Journals for women "Brigitte" and "Freundin" from stylistic point of view
Abstract:
This thesis deals with stylistic analysis of selected articles from the printed and online version of the German women's magazines Brigitte and Freundin. The beginning of the theoretical part focuses on mass media, specifically on new media and hypertext. Furthermore, this work deals with women's magazines, their definition, market development and briefly also characterizes the most famous German women …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá stylistickou analýzou vybraných článků z tištěné a online verze německých ženských časopisů Brigitte a Freundin. Začátek teoretické části se zaměřuje na masmédia, konkrétně na nová média a hypertext. Dále tato práce pojednává o ženských časopisech, o jejich definici, vývoji na trhu a krátce jsou zde také charakterizovány nejznámější německé ženské časopisy. Pozornost …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vszp6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2019
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Sylvie Stanovská, Dr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Stylistic analysis of figurative language in W. Golding's "Lord of the Flies"
Lenka Šlechtová -
Stylistic Analysis of Anti-Communist Propaganda in the United States Prior to the 1970s
Miroslava Paulovčáková -
An Analysis of Stylistic and Linguistic Means of Medium of Advertising: Alcohol Commercial Slogans
Tereza Matějíčková -
The Genre of the Stars - Stylistic Analysis of Online Weekly Horoscopes
Tereza KUČEROVÁ -
Travel agencies' advertisements - persuasive strategies and stylistic features
Karolína Racková -
Nová slovní zásoba v ukrajinských ženských časopisech
Hana Mrázková -
Nová slovní zásoba v současných ruských a českých ženských časopisech
Oxana BARANOVA -
Nová slovní zásoba v současných ruských ženských časopisech
Oxana Baranova