Význam vybraných indikátorů v souboru informací důležitých pro rozhodnutí o nákupu obráběcích strojů – Ing. Lucie Povolná
Ing. Lucie Povolná
Disertační práce
Význam vybraných indikátorů v souboru informací důležitých pro rozhodnutí o nákupu obráběcích strojů
The significance of selected indicators in a set of information important for the machine tools purchase
Anotace:
Současný vývoj průmyslové výroby je velmi dynamický a firmy musejí umět na změny reagovat. K tomu potřebují vhodné informace. Disertační práce se zaměřuje na faktory, které ovlivňují nákupní rozhodování na B2B trzích, konkrétně při nákupu strojního zařízení. Práce si klade za cíl zjistit, zda vybrané předstihové ukazatele odráží skutečný ekonomický vývoj a zjistit, zda firmy předstihové ukazatele využívají …víceAbstract:
The current development of industrial production is very dynamic and companies must be able to respond to changes. The dissertation focuses on the factors that influence purchasing decisions in B2B markets, specifically in the purchase of machinery. The thesis aims to find out whether selected leading indicators reflect the real economic development and to find out whether companies use leading indicators …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2021
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POVOLNÁ, Lucie. \textit{Význam vybraných indikátorů v souboru informací důležitých pro rozhodnutí o nákupu obráběcích strojů}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/mb9sb8/.
Jak správně citovat práci
Povolná, Lucie. Význam vybraných indikátorů v souboru informací důležitých pro rozhodnutí o nákupu obráběcích strojů. Zlín, 2021. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková -
Vývoj digitalizace obchodu v B2B pohledem zákazníků
Nikola Kružberská -
Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online
Veronika Tylová -
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
Tim Poláš