Petra Šipková

Bakalářská práce

Das Deutschlandbild in den tschechischen Medien, am Beispiel des öffentlich-rechtlichen Fernsehsenders ČT2

The Image of Germany in the Czech Media Using the example of the Public TV Channel - ČT2
Abstract:
The project focuses on the media, public TV channel - ČT2, changes in impression of Germany and the opinions on the Czech-German relationships from the 20th and the beginning of the 21st century. The main topic of this assessment is the way Germany was presented by the public TV channel - ČT2 for period between 01/03/2010 to 17/06/2010.
Abstract:
Diese Abschlussarbeit befasst sich kurz mit den Medien, mit dem öffentlich-rechtlichen Fernsehsender ČT und mit der Änderungen des Deutschlandbildes und mit der Wahrnehmung der tschechisch-deutschen Beziehungen in der tschechischen Gesellschaft während des 20. Jh. und Anfang des 21. Jh. Das Hauptthema dieser Abschlussarbeit ist das von den Medien, insbesondere dem öffentlich-rechtlichen Fernsehsender …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Bianca Beníšková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šipková, Petra. Das Deutschlandbild in den tschechischen Medien, am Beispiel des öffentlich-rechtlichen Fernsehsenders ČT2. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

Univerzita Pardubice

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro hospodářskou praxi