Online marketingová strategie vybraného podniku – Bc. Sára Molíková
Bc. Sára Molíková
Diplomová práce
Online marketingová strategie vybraného podniku
Online Marketing Strategy of a Selected Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku online marketingové strategie, konkrétně na Facebooku a Instagramu. Cílem práce je navržení online marketingové strategie pro podnik Urban Master, který se zabývá prodejem turistických batohů, doplňků, ekologických setů a provozem e-shopu. V první části diplomové práce jsou představena teoretická východiska online marketingu, online marketingové nástroje …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the issue of online marketing strategy. Specifically, it focuses on online marketing strategy on the social networks Facebook and Instagram. The aim of the work is to design an online marketing strategy for the company Urban Master, which deals with the sale of backpacks, accessories, ecological sets, and the operation of an e-shop. The first part of the thesis introduces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Molíková, Sára. Online marketingová strategie vybraného podniku. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva