Využití digitálních technologií při rozvíjení gramotnosti dětí v předškolním věku – Marie Šarátková
Marie Šarátková
Bachelor's thesis
Využití digitálních technologií při rozvíjení gramotnosti dětí v předškolním věku
Digital Technologies in the Development of Literacy of Preschool Children
Anotácia:
Bakalářská práce je teoreticko-aplikačního charakteru a zaměřuje se na možnosti využití digitálních technologií k rozvoji gramotnosti dětí předškolního věku. Teoretická část práce objasňuje rozsah gramotnosti a věnuje se konkrétně čtenářské pregramotnosti dětí předškolního věku orientované na narativní schopnosti a jejich rozvoj prostřednictvím digitálních technologií s využitím digitálního vyprávění …viacAbstract:
The bachelor's diploma thesis has a theoretical-applicational character and it focuses on the possibilities of using digital technologies to develop the literacy of preschool children. The theoretical part of the thesis clarifies the scope of literacy and is specially devoted to the pre - reading literacy of preschool children oriented towards narrative abilities and their development through digital …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šarátková, Marie. Využití digitálních technologií při rozvíjení gramotnosti dětí v předškolním věku. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky pro vyprávění příběhu v digitální malbě
Jitka Nemikinsová -
Vyprávění příběhu v digitálních hrách a typologie interakce hráče
Ondřej Chalupník -
Fúze digitálních her a filmů – interaktivní film: struktura a rozdíly ve vyprávění příběhu
Lubomír Konečný -
DIGITÁLNÍ VYPRÁVĚNÍ A JEHO ÚČINEK NA PSACÍ DOVEDNOSTI
Matěj ŽIVČÁK -
Digitální vyprávění
Markéta HLAVATÁ -
Matematická gramotnost a její dopad na administrativní gramotnost: zpracování žádosti o příspěvek na bydlení
Eliška CEMPÍRKOVÁ -
Informační gramotnost žáků středních škol v kraji Vysočina
Veronika Lolová -
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová