Bc. Roman Schneider

Bakalářská práce

Vývoj konstrukce prostoru v počítačových hrách: Případová studie žánru RPG

A development of the space construction in computer games: Case study of the RPG genre
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vývojem zobrazování prostoru v počítačových hrách, jeho vlastnostmi a funkcemi. Tyto kategorie budou zkoumány na vzorku specifických titulů z žánru RPG (Role-playing game), jenž je tradičně považován za jednoho z předních představitelů komplexně rozvinutých herních světů. Stěžejní metodou práce bude polemika se současnou ludologickou literaturou a holistická analýza zvolených …více
Abstract:
This thesis deals with the development of construction and presentation of space in computer games, its features and functions. These categories will be tested on a sample of specific titles from the genre of role-playing game, which is traditionally considered as one of the foremost representatives of complexly developed game worlds. The fundamental method of work is a polemic with the current academic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta