Vývoj konstrukce prostoru v počítačových hrách: Případová studie žánru RPG – Bc. Roman Schneider
Bc. Roman Schneider
Bakalářská práce
Vývoj konstrukce prostoru v počítačových hrách: Případová studie žánru RPG
A development of the space construction in computer games: Case study of the RPG genre
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vývojem zobrazování prostoru v počítačových hrách, jeho vlastnostmi a funkcemi. Tyto kategorie budou zkoumány na vzorku specifických titulů z žánru RPG (Role-playing game), jenž je tradičně považován za jednoho z předních představitelů komplexně rozvinutých herních světů. Stěžejní metodou práce bude polemika se současnou ludologickou literaturou a holistická analýza zvolených …víceAbstract:
This thesis deals with the development of construction and presentation of space in computer games, its features and functions. These categories will be tested on a sample of specific titles from the genre of role-playing game, which is traditionally considered as one of the foremost representatives of complexly developed game worlds. The fundamental method of work is a polemic with the current academic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lh6gu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
- Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Konstrukce prostoru v počítačových hrách prostřednictvím zvuku
Roman Zigo -
Zvuk jako nástroj pro konstrukci 3D prostoru ve virtuální realitě
Veronika Konečná -
Computer Games Evidence Web-based Application
Eduard Štefan Mlynárik -
Vizualization of AI algorithms for computer games
Jan Dvořák -
Language acquisition through computer games and applications
Ondřej Šidlo -
The influence of computer games on English language proficiency
Jana Hrčková -
Soundwalking ve virtuálním prostředí digitálních her a jeho možnosti podoby pro virtuální město Lost Heaven české hry Mafia
Kristýna Mechová -
Uplatnění 3D grafiky pro tvorbu grafických vizualizací
Michael Skřivánek