Kateřina Motýlová

Bakalářská práce

Jazyk v reklamách na nápoje

The Language of Beverage and Drink Advertisements
Abstract:
This bachelor's thesis explores the use of language in written advertisements promoting beverages which target an English-speaking audience. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. Advertising and persuasion are defined within the theoretical part of the thesis along with linguistic phenomena that frequently occur in advertising campaigns. For the purpose of the practical part …více
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá využití jazyka v psaných reklamách propagujících nápoje, které cílí na anglicky mluvící publikum. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části je definována reklama, přesvědčování a lingvistické jevy, které se v reklamních kampaních často objevují. Pro účely praktické části byl vytvořen korpus 90 reklam, přičemž 45 kampaní zobrazuje nealkoholické …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Lenka Drábková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Motýlová, Kateřina. Jazyk v reklamách na nápoje. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe