Mária Čuchranová

Diplomová práce

Analýza vernostného programu reštaurácii Ambiente

Analýza věrnostního programu restaurací Ambiente
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na oblast věrnostního programu. Jejím cílem je analýza věrnostního programu restaurací Ambiente s názvem Program pro přátelé dobrého jídla a jeho srovnání se způsobem odměňování zákazníků, který společnost využívala před spuštěním programu. Teoretická část popisuje nejdřív umístnění věrnostního programu v marketingu, kde jsou vysvětleny základní pojmy jako marketingová a …více
Abstract:
The thesis is focused on the area of loyalty programme. Its aim is to analyse the loyalty programme of Ambiente restaurants called The Programme for Friends of Good Food and to compare it with the old method of rewarding customers that the company used to have before they launched the programme. The theoretical part of this thesis describes the position of loyalty programme in marketing and explains …více
Abstract:
Diplomová práca sa zameriava na oblasť vernostného programu. Jej cieľom je analýza vernostného programu reštaurácií Ambiente s názvom Program pre priateľov dobrého jedla a jeho porovnanie so spôsobom odmeňovania zákazníkov, ktorý spoločnosť využívala pred spustením programu. Teoretická časť popisuje najprv umiestnenie vernostného programu v marketingu, kde sú vysvetlené základné pojmy ako marketingová …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 2. 2013
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Pavla Berglová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34966

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod