Feminizace školství v 70. a 80. letech – Alena ZABRONSKÁ
Alena ZABRONSKÁ
Bakalářská práce
Feminizace školství v 70. a 80. letech
Anotace:
Bakalářská práce bude hledat odpověď na otázku, jak byla feminizace základního a středního školství od 70. do 80. let reflektována ve veřejných a odborných diskusích. V úvodu práce popíšu fenomén feminizace školství v historické perspektivě českého prostředí. Zaměřím se především na to, jaké názory a představy převládaly o feminizaci školství za socialismu. Cílem mé práce je zodpovědět na otázky: …víceAbstract:
The thesis will seek to answer the question of how the feminisation of primary and secondary education from the 1970s to the 1980s was reflected in public and professional debates. In the introduction of the thesis I will describe the phenomenon of feminisation of education in the historical perspective of the Czech environment. In particular, I will focus on what views and ideas prevailed about the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Stanislav Holubec, Ph.D. et Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZABRONSKÁ, Alena. Feminizace školství v 70. a 80. letech. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / ČJu-SVu
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění sociálního pedagoga v praxi(a budoucnost této profese na českých školách)
Michaela Vokurková -
Uplatnění sociálního pedagoga v praxi (a budoucnost této profese na českých školách)
Michaela Vokurková -
Vnímání pedagogické profese na 1. stupni ZŠ učitelem v penzi
Petra PROKOPOVÁ -
Uplatnění sociálního pedagoga v praxi (a budoucnost této profese na českých školách)
Michaela Vokurková -
Učitelská profese jako sociální konstrukt
Irena HYNEČKOVÁ -
Standard kvality profese učitele pohledem pedagogů středních škol
Veronika Krobová -
Zavádění konceptu gender do pedagogické praxe - záměr a skutečnost
Romana REPÁČOVÁ -
Důvody feminizace českého školství
Lucie DAVIDOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva