Markéta Cápíková

Diplomová práce

Význam generačních rozdílů pro marketingovou orientaci

The importance of generation differences for marketing orientation
Anotace:
Cílem diplomové práce je postihnout rozdíly mezi generacemi v ČR z hlediska spotřebního, nákupního a mediálního chování. Zaměřím se ale také na zkoumání homogenity jednotlivých generací. Pro tuto práci jsou stěžejní generace X, generace Y a generace Z. Práce je rozdělena do tří částí – teoretické, metodologické a praktické. V teoretické části vymezuji pojmy, které se dotýkají zvoleného tématu. Důraz …více
Abstract:
The aim of the Diploma´s Thesis is to capture differences between generation in the Czech republic from different points of view. Specifically the consumer, shopping and media behavior´s differences. The thesis is focused exploration the homogeneity of each generation as well. Key generation in this diploma´s thesis are generation X, generation Y and generation Z. This thesis consists of three parts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77503