Význam generačních rozdílů pro marketingovou orientaci – Markéta Cápíková
Markéta Cápíková
Diplomová práce
Význam generačních rozdílů pro marketingovou orientaci
The importance of generation differences for marketing orientation
Anotace:
Cílem diplomové práce je postihnout rozdíly mezi generacemi v ČR z hlediska spotřebního, nákupního a mediálního chování. Zaměřím se ale také na zkoumání homogenity jednotlivých generací. Pro tuto práci jsou stěžejní generace X, generace Y a generace Z. Práce je rozdělena do tří částí – teoretické, metodologické a praktické. V teoretické části vymezuji pojmy, které se dotýkají zvoleného tématu. Důraz …víceAbstract:
The aim of the Diploma´s Thesis is to capture differences between generation in the Czech republic from different points of view. Specifically the consumer, shopping and media behavior´s differences. The thesis is focused exploration the homogeneity of each generation as well. Key generation in this diploma´s thesis are generation X, generation Y and generation Z. This thesis consists of three parts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77503
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Radek Tahal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77503
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Spotřební chování generace Y v kontextu cestovního ruchu České republiky
Magdalena Pospíšilová -
Spotřební chování generace Y a Z na trhu služeb
Bohumil Langhans -
Spotřební chování současné mladé generace
Tereza Šmolíková -
Spotřební chování generace Y na online trhu cestovního ruchu
Monika Stuchlíková -
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
Kateřina Vrzalíková -
Green marketing a jeho vliv na spotřební chování u generace Z se zaměřením na kosmetiku
Nina Jeřábková -
Faktory ovlivňující spotřební chování generace X při nákupu osobního automobilu
Dominika Rajdlová