Prvky tvořivé dramatiky jako podpora rozvoje prosociálního chování u dětí předškolního věku – Martina HORŇÁKOVÁ
Martina HORŇÁKOVÁ
Bakalářská práce
Prvky tvořivé dramatiky jako podpora rozvoje prosociálního chování u dětí předškolního věku
Elements of the creative dramatic playing as a support of the development of pro-social behaviour of preschool children
Anotace:
Práce se zabývá možností ovlivnění prosociálního chování u dětí předškolního věku pomocí vybraných technik a metod tvořivé dramatiky.Abstract:
The thesis deals with the possibility of influencing prosocial behavior in preschool children using selected techniques and methods of creative drama.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Berčíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORŇÁKOVÁ, Martina. \textit{Prvky tvořivé dramatiky jako podpora rozvoje prosociálního chování u dětí předškolního věku}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/mcb87m/.
Jak správně citovat práci
HORŇÁKOVÁ, Martina. Prvky tvořivé dramatiky jako podpora rozvoje prosociálního chování u dětí předškolního věku. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Dramatická a interakční hra jako prostředek rozvoje prosociálního chování dítěte předškolního věku
Alžběta ZVĚŘINOVÁ -
Využití metod dramatické výchovy pro rozvoj prosociálních dovedností v mateřské škole
Kristýna RODKOVÁ -
Tvořivá dramatika jako prostředek k rozvoji prosociálního chování
Hana STUDENÁ -
Tvořivá dramatika jako prostředek společenské výchovy ve školní družině
Lucie Svárovská -
Tvořivá dramatika jako prostředek adaptace dvouletých dětí v mateřské škole
Martina DUBCOVÁ -
Potenciál vplyvu časopisu Tvorivá dramatika na obsah vzdelávania Strednej odbornej školy pedagogickej v Brne
Lucia Legerská -
VYUŽITÍ TVOŘIVÉ DRAMATIKY K ROZVOJI KOMUNIKAČNÍCH DOVEDNOSTÍ U DĚTÍ CIZINCŮ V PŘEDŠKOLNÍM VĚKU
Kamila Viktorinová -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková
Název
Vložil
Vloženo
Práva