Měření spokojenosti zákazníků se službami kadeřnického salónu – Aneta Baranová
Aneta Baranová
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků se službami kadeřnického salónu
Customer Satisfaction Measurement with Hairdressing Salon Services
Anotace:
Bakalářská práce na téma: Měření spokojenosti zákazníků se službami kadeřnického salónu, je zaměřena na teoretickou a analytickou část, přičemž teoretická část má za úkol popsat a charakterizovat zákazníka a jeho spokojenost s danou službou. Analytická část je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníka se službami kadeřnictví.Abstract:
Bachelor thesis on the topic: Customer Satisfaction Measurement with Hairdressing Salon Services, is focused on the theoretical and analytical part. While the theoretical part is supposed to describe and characterize the customer and his satisfaction with the service, the analytical part focuses on research of customer satisfaction with hairdressing services.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139714
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2020
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Eva Mahutová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
The Customer satisfaction with the rehabilitation services
Denisa Saiverová -
Měření výkonnosti sekundárních procesů
Petra Palmová -
Měření spokojenosti občanů s kulturními službami obce
Silvie Ježková -
Měření hodnoty značky streamovací služby Netflix
Michal Krejčí -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy ve Francii
Lenka Titěrová -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy v ČR
Pavla Široká