Učitelské otázky v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ – Bc. Adéla Hamplová
Bc. Adéla Hamplová
Bakalářská práce
Učitelské otázky v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Teachers‘ questions in English classes at lower secondary school
Anotace:
Tato bakalářská práce "Učitelské otázky v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ" se skládá ze dvou základních částí. První část je věnována teoretickým informacím, které se týkají tématu bakalářské práce. Je zaměřena především na komunikaci a otázky učitele a žáků ve vyučování. Jsou zde například definovány základní pojmy, dělení a popsány související výzkumy. Druhá část, praktická, je věnována …víceAbstract:
This thesis "Teachers‘ questions in English classes at lower secondary school" consists of two basic parts. The first part is devoted to the theoretical information related to the topic of that batchelor thesis. It focuses primarily on the communication and teachers‘ and pupils‘ questions in the lessons. There are defined the principal terms, divisions and described some related researches. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d6nav/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. Eva Minaříková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Najvar, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství zeměpisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Pedagogická komunikace a interakce v průběžně pedagogické praxi
Simona Ptáčková -
Pedagogická komunikace na vysoké škole
Martina Veselá -
Význam učitelských otázek ve vyučování na střední škole
Barbora Hejná -
Učitelské otázky v pedagogické komunikaci
Petra Palátová -
Stimulační otázky ve výuce anglického jazyka pro dospělé studenty.
Bohumila Pelcová -
Teaching Vocabulary: The Use of Total Physical Response in Teaching Adolescents
Ivana Sváčková -
Graded Readers:Bridging the Gap Between Teaching Reading Skills and Teaching Values
Jiří Kovář