Učitelské otázky v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ – Bc. Adéla Hamplová
Bc. Adéla Hamplová
Bachelor's thesis
Učitelské otázky v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Teachers‘ questions in English classes at lower secondary school
Abstract:
Tato bakalářská práce "Učitelské otázky v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ" se skládá ze dvou základních částí. První část je věnována teoretickým informacím, které se týkají tématu bakalářské práce. Je zaměřena především na komunikaci a otázky učitele a žáků ve vyučování. Jsou zde například definovány základní pojmy, dělení a popsány související výzkumy. Druhá část, praktická, je věnována …moreAbstract:
This thesis "Teachers‘ questions in English classes at lower secondary school" consists of two basic parts. The first part is devoted to the theoretical information related to the topic of that batchelor thesis. It focuses primarily on the communication and teachers‘ and pupils‘ questions in the lessons. There are defined the principal terms, divisions and described some related researches. The second …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/d6nav/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Mgr. Eva Minaříková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Petr Najvar, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Theses on a related topic
-
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Pedagogická komunikace a interakce v průběžně pedagogické praxi
Simona Ptáčková -
Pedagogická komunikace na vysoké škole
Martina Veselá -
Význam učitelských otázek ve vyučování na střední škole
Barbora Hejná -
Učitelské otázky v pedagogické komunikaci
Petra Palátová -
Stimulační otázky ve výuce anglického jazyka pro dospělé studenty.
Bohumila Pelcová -
Teaching Vocabulary: The Use of Total Physical Response in Teaching Adolescents
Ivana Sváčková -
Graded Readers:Bridging the Gap Between Teaching Reading Skills and Teaching Values
Jiří Kovář