Komparace vzdělávání žáků se SPU v podmínkách individuální a skupinové integrace – Mgr. Petra Soboňová
Mgr. Petra Soboňová
Bachelor's thesis
Komparace vzdělávání žáků se SPU v podmínkách individuální a skupinové integrace
Comparison of educating of pupils with SPU in conditions of individua and group integration
Abstract:
Anotace Bakalářskou práci jsem věnovala specifickým poruchám učení a chování. V první teoretické části se zabývám jejich terminologickým vymezením, etiologií, klasifikací a variabilitou vývoje žáka se specifickými poruchami učení. Druhá teoretická část mé práce se zabývá legislativou týkající se těchto žáků, rámcovým vzdělávacím programem základního vzdělání, organizací vzdělávání a zásadami přístupu …moreAbstract:
Annotation My bachelor work I aimed on specific disorders of learning and behaviour. The first theoretical part deals with their terminological delimitations, etiology, classification and variability of progress of pupils with specific disorders of learning. The second theoretical part of my work deals with the legislative which refers to these pupils, general educational programme of basic education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zrapw/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 5. 2007
- Supervisor: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOBOŇOVÁ, Petra. \textit{Komparace vzdělávání žáků se SPU v podmínkách individuální a skupinové integrace}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2007. Available from: https://theses.cz/id/mcvkep/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Žáci se specifickými poruchami učení na vybrané střední škole
Anna Hriadelová -
Žáci se specifickými poruchami učení z perspektivy učitele
Ráchel Kurzyszová