Komparace vzdělávání žáků se SPU v podmínkách individuální a skupinové integrace – Mgr. Petra Soboňová
Mgr. Petra Soboňová
Bakalářská práce
Komparace vzdělávání žáků se SPU v podmínkách individuální a skupinové integrace
Comparison of educating of pupils with SPU in conditions of individua and group integration
Anotace:
Anotace Bakalářskou práci jsem věnovala specifickým poruchám učení a chování. V první teoretické části se zabývám jejich terminologickým vymezením, etiologií, klasifikací a variabilitou vývoje žáka se specifickými poruchami učení. Druhá teoretická část mé práce se zabývá legislativou týkající se těchto žáků, rámcovým vzdělávacím programem základního vzdělání, organizací vzdělávání a zásadami přístupu …víceAbstract:
Annotation My bachelor work I aimed on specific disorders of learning and behaviour. The first theoretical part deals with their terminological delimitations, etiology, classification and variability of progress of pupils with specific disorders of learning. The second theoretical part of my work deals with the legislative which refers to these pupils, general educational programme of basic education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zrapw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2007
- Vedoucí: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Žáci se specifickými poruchami učení na vybrané střední škole
Anna Hriadelová -
Žáci se specifickými poruchami učení z perspektivy učitele
Ráchel Kurzyszová