Kupní chování uživatelů internetu se zaměřením na český a německý trh – Lucie Chorvátová
Lucie Chorvátová
Diplomová práce
Kupní chování uživatelů internetu se zaměřením na český a německý trh
Shopping behavior of Internet users with a focus on the Czech and German Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá nákupním chováním českých a německých internetových uživatelů. Na základě vlastního dotazníkového šetření, analýzy sekundárních zdrojů věnujících se české a německé internetové populaci a jejímu nákupnímu chování a datům z databáze Google Consumer Barometer jsou identifikovány shodné a rozdílné nákupní projevy obou skupin internetových uživatelů. Z nich jsou vyvozena doporučení …víceAbstract:
The thesis focuses on the purchasing behaviour of the Czech and German Internet users. Based on the primary survey and analysis of secondary sources as well as data from the Google Consumer Barometer about Czech and Germany Internet users, it identifies the similarities and differences in shopping behaviour among Czech and German Internet users. Based on the findings, the thesis provides recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39613
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2014
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39613
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace české internetové populace pro online programatický nákup dovolené
Daniela Kůsová -
Body image, stravovací návyky a zkušenost s vybraným internetovým obsahem u české adolescentní a mladé dospělé populace
Tereza MERHOUTOVÁ -
Analýza internetové populace
Olga Puldová -
Porovnání základních demografických charakteristik internetové a reálné populace v ČR od roku 2005
Vendula Hříchová -
Segmentace internetové populace České republiky a specifika digitální komunikace
Tomáš Preněk -
Stárnutí populace v Ústeckém kraji a jeho důsledky
Michala Šrámková -
Vnímání internetové reklamy v české internetové populaci a její segmentace
Martin Kostelník -
Sociodemografická analýza internetové populace
Anna Šedová