Vyhodnocení efektivity podnikových online a offline komunikačních aktivit, jejich vliv na nákupní rozhodování zákazníka – Bc. Tereza Skolková
Bc. Tereza Skolková
Master's thesis
Vyhodnocení efektivity podnikových online a offline komunikačních aktivit, jejich vliv na nákupní rozhodování zákazníka
Evaluation the effectiveness of online and offline communication activities, their impact on the customer and the business
Abstract:
Předmětem této práce je výzkum efektivity podnikové online a offline komunikace se zákazníky, a to se zaměřením na aktuální trendy v dané oblasti. Tato efektivita je následně zkoumána v konkrétním podniku, po aplikaci komunikačních nástrojů.Abstract:
The subject of this thesis is the research of the effectiveness of the enterprise online and offline communication with customers, focusing on current trends in the field. This efficiency is then examined in a particular company, after the application of communication tools.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/si604/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
- Reader: Ing. Patricia Jakešová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKOLKOVÁ, Tereza. \textit{Vyhodnocení efektivity podnikových online a offline komunikačních aktivit, jejich vliv na nákupní rozhodování zákazníka}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/md2mxn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
The Effect of Social Media Marketing on Customer Relationships
Romina Cheraghalizadeh -
Social media communication
Oluwafunmisho Mary Olalere -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ