Bc. Tereza Skolková

Master's thesis

Vyhodnocení efektivity podnikových online a offline komunikačních aktivit, jejich vliv na nákupní rozhodování zákazníka

Evaluation the effectiveness of online and offline communication activities, their impact on the customer and the business
Abstract:
Předmětem této práce je výzkum efektivity podnikové online a offline komunikace se zákazníky, a to se zaměřením na aktuální trendy v dané oblasti. Tato efektivita je následně zkoumána v konkrétním podniku, po aplikaci komunikačních nástrojů.
Abstract:
The subject of this thesis is the research of the effectiveness of the enterprise online and offline communication with customers, focusing on current trends in the field. This efficiency is then examined in a particular company, after the application of communication tools.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2019
  • Supervisor: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Patricia Jakešová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance