Vyhodnocení efektivity podnikových online a offline komunikačních aktivit, jejich vliv na nákupní rozhodování zákazníka – Bc. Tereza Skolková
Bc. Tereza Skolková
Master's thesis
Vyhodnocení efektivity podnikových online a offline komunikačních aktivit, jejich vliv na nákupní rozhodování zákazníka
Evaluation the effectiveness of online and offline communication activities, their impact on the customer and the business
Anotácia:
Předmětem této práce je výzkum efektivity podnikové online a offline komunikace se zákazníky, a to se zaměřením na aktuální trendy v dané oblasti. Tato efektivita je následně zkoumána v konkrétním podniku, po aplikaci komunikačních nástrojů.Abstract:
The subject of this thesis is the research of the effectiveness of the enterprise online and offline communication with customers, focusing on current trends in the field. This efficiency is then examined in a particular company, after the application of communication tools.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/si604/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedúci: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Patricia Jakešová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKOLKOVÁ, Tereza. \textit{Vyhodnocení efektivity podnikových online a offline komunikačních aktivit, jejich vliv na nákupní rozhodování zákazníka}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/md2mxn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
The Effect of Social Media Marketing on Customer Relationships
Romina Cheraghalizadeh -
Social media communication
Oluwafunmisho Mary Olalere -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ