Bc. Tereza Skolková

Master's thesis

Vyhodnocení efektivity podnikových online a offline komunikačních aktivit, jejich vliv na nákupní rozhodování zákazníka

Evaluation the effectiveness of online and offline communication activities, their impact on the customer and the business
Anotácia:
Předmětem této práce je výzkum efektivity podnikové online a offline komunikace se zákazníky, a to se zaměřením na aktuální trendy v dané oblasti. Tato efektivita je následně zkoumána v konkrétním podniku, po aplikaci komunikačních nástrojů.
Abstract:
The subject of this thesis is the research of the effectiveness of the enterprise online and offline communication with customers, focusing on current trends in the field. This efficiency is then examined in a particular company, after the application of communication tools.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedúci: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Patricia Jakešová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance