ANALÝZA REÁLNÉHO ŘEŠENÍ KRIZOVÉ KOMUNIKACE V OBCHODNÍ PRAXI – Mgr. Natálie Kadlečková, DiS.
Mgr. Natálie Kadlečková, DiS.
Master's thesis
ANALÝZA REÁLNÉHO ŘEŠENÍ KRIZOVÉ KOMUNIKACE V OBCHODNÍ PRAXI
ANALYSIS OF THE REAL SOLUTION OF CRISIS COMMUNICATION IN BUSINESS PRACTICE
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu krizové komunikace vybraných subjektů v obchodní praxi. Konkrétně se jedná o krizovou komunikaci energetických společností v období energetické krize, kdy jeden z dodavatelů energií náhle ukončil svou činnost. Cílem práce je zhodnotit, jak se daným subjektům podařilo krizovou komunikaci zvládnout. V teoretické části jsou definované základní pojmy důležité pro …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the analysis of crisis communication of selected entities in business practice. Specifically, it is the crisis communication of energy companies during the energy crisis, when one of the energy suppliers suddenly stopped its activity. The goal of the work is to evaluate how the subjects managed to manage crisis communication. In the theoretical part, concepts important …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Libuše Petrovic
- Reader: Lenka Turnerová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KADLEČKOVÁ, Natálie. \textit{ANALÝZA REÁLNÉHO ŘEŠENÍ KRIZOVÉ KOMUNIKACE V~OBCHODNÍ PRAXI}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Available from: https://theses.cz/id/md6pci/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights