ANALÝZA REÁLNÉHO ŘEŠENÍ KRIZOVÉ KOMUNIKACE V OBCHODNÍ PRAXI – Mgr. Natálie Kadlečková, DiS.
Mgr. Natálie Kadlečková, DiS.
Master's thesis
ANALÝZA REÁLNÉHO ŘEŠENÍ KRIZOVÉ KOMUNIKACE V OBCHODNÍ PRAXI
ANALYSIS OF THE REAL SOLUTION OF CRISIS COMMUNICATION IN BUSINESS PRACTICE
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu krizové komunikace vybraných subjektů v obchodní praxi. Konkrétně se jedná o krizovou komunikaci energetických společností v období energetické krize, kdy jeden z dodavatelů energií náhle ukončil svou činnost. Cílem práce je zhodnotit, jak se daným subjektům podařilo krizovou komunikaci zvládnout. V teoretické části jsou definované základní pojmy důležité pro …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on the analysis of crisis communication of selected entities in business practice. Specifically, it is the crisis communication of energy companies during the energy crisis, when one of the energy suppliers suddenly stopped its activity. The goal of the work is to evaluate how the subjects managed to manage crisis communication. In the theoretical part, concepts important …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedúci: Mgr. Libuše Petrovic
- Oponent: Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KADLEČKOVÁ, Natálie. \textit{ANALÝZA REÁLNÉHO ŘEŠENÍ KRIZOVÉ KOMUNIKACE V~OBCHODNÍ PRAXI}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/md6pci/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková
Názov
Vložil
Vložené
Práva