ANALÝZA ŠKOLNÍ PŘIPRAVENOSTI DĚTÍ SE SOCIÁLNÍM ZNEVÝHODNĚNÍM PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU – Monika KRINESOVÁ
Monika KRINESOVÁ
Bachelor's thesis
ANALÝZA ŠKOLNÍ PŘIPRAVENOSTI DĚTÍ SE SOCIÁLNÍM ZNEVÝHODNĚNÍM PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU
Analysis of school readiness of children with social disadvantage in preschool age
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na děti se sociálním znevýhodněním a jejich školní připravenost. V teoretické části se věnuje problematice sociálního znevýhodnění, jeho faktorům a vlivu na školní připravenost. Podrobněji rozebírá jednotlivé oblasti důležité pro vstup dítěte do základní školy. Výzkumná část práce se zaměřuje na oblasti sociálních dovedností a zkoumá jejich úroveň u konkrétních dětí. Poskytuje …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on children with social disadvantages and their school readiness. In the theoretical part, it addresses the issue of social disadvantage, its factors, and its impact on school readiness. It further dissects the specific areas crucial for a child's entry into elementary school. The research section of the thesis focuses on the area of social skills and examines their level …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. et Bc. Jiřina Ullmanová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRINESOVÁ, Monika. \textit{ANALÝZA ŠKOLNÍ PŘIPRAVENOSTI DĚTÍ SE SOCIÁLNÍM ZNEVÝHODNĚNÍM PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/md79cq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRINESOVÁ, Monika. ANALÝZA ŠKOLNÍ PŘIPRAVENOSTI DĚTÍ SE SOCIÁLNÍM ZNEVÝHODNĚNÍM PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Speciální pedagogika
Theses on a related topic
-
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Školní připravenost se zaměřením na sociální dovednosti
Aneta ŠEBELOVÁ -
Sociální dovednosti dítěte při nástupu do základní školy prizmatem učitelů mateřských škol
Alena Rafajová -
Sociální dovednosti jako ukazatel připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky v Montessori škole
Renata ŠVAŇHALOVÁ -
Sociální dovednosti jako jeden z ukazatelů připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky
Anita PETROVÁ -
Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky - sociální dovednosti
Barbora HOVADÍKOVÁ -
Školní připravenost dětí v kontextu sociálních dovedností
Zlata ZAPLETALOVÁ -
Sekundární socializace dětí z domácího vzdělávání
Nikola Danišová