Lukáš Hradil
Bakalářská práce
Doznívání jako kompoziční parametr
Decay as a compositional parameter
Anotace:
Diplomová práce "Doznívání jako kompoziční parametr" pojednává o skladatelské práci s dozníváním. Představuje několik technik, jak s dozníváním skladatel může pracovat akusticky, dále se věnuje doznívání jako parametru s výrazným podílem na tektonice skladby. Práce obsahuje analýzy skladeb, ve kterých bylo doznívání použito jako kompoziční parametr.Abstract:
The thesis "Decay as a compositional parameter" presents several techniques how can composer works with them acoustically and tectonically. The work includes analysis of compositions in which the decay was used as a compositional parameter.Klíčová slova
dozvukKlíčová slova
hudební akustikaKlíčová slova
hudební kompoziceKlíčová slova
hudbaObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Ivan KURZ
- Oponent: Hanuš BARTOŇ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Skladba
Práce na příbuzné téma
-
Organizace spektrální a rytmické složky hudební kompozice za pomocí prostředí PWGL
Darina Žurková -
Software jako strategie hudební kompozice
Miroslav Vrba -
Lidský dech jako základní východisko hudební kompozice
Jakub Rataj -
Hudební kompozice tvořena ruchovou skladbou v seriálu HBO Černobyl
Tomáš Kocourek -
Hudební kompozice s využitím metod umělé inteligence
Katia Vendrame -
Virtuální prostor jako součást interaktivní hudební kompozice
Jan Rösner -
Hudební analýza kompozice Celebration Jazz Mass Karla Růžičky
Jaroslav Bárta -
Sonifikace v hudební kompozici a sound-artu
Jiří Suchánek