Specifika vzdělávání dospělých při výuce cizích jazyků – David FLORIÁN
David FLORIÁN
Bachelor's thesis
Specifika vzdělávání dospělých při výuce cizích jazyků
Specifics of Adult Education in Teaching Foreign Languages
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálního prostředí, jež má přímý i nepřímý vliv na dospělé jedince zainteresované v osvojování si cizího jazyka. Teoretická část je založena na odborné literatuře a dostupných výsledcích šetření vzdělávání dospělých. V této části je analyzován současný stav vzdělávání dospělých s důrazem na oblast výuky cizích jazyků. Praktická část se zaměřuje na ověření hypotéz …moreAbstract:
This bachelor's work analyses the social environment that has a direct or indirect influence on adults who are engaged in mastering a foreign language. The theoretical section is based on the available professional literature and accessible results of adult education surveys. Herein the current state of adult education is analysed with emphasis on the area of learning foreign languages. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Accessible from:: 30. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FLORIÁN, David. Specifika vzdělávání dospělých při výuce cizích jazyků. Brno, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Význam vzdělávání a výchovy dospělých v postmoderní společnosti
Ludmila Sedláková -
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v postmoderní společnosti
Gabriela Papežová -
Návrh systému hodnocení vzdělávání ve "společnosti BR"
Vladimíra Kuběnová -
Neduhy kolektivní morálky a jejich přetrvávání v době postmoderní
Zdeněk Pokorný -
Učící se společnost v globalizovaném světě
Ludmila Vávrová -
Faktory ovlivňující jazykové vzdělávání dospělých
Nikola KRATOCHVÍLOVÁ -
Faktory ovlivňující jazykové vzdělávání dospělých
Nikola KRATOCHVÍLOVÁ -
Jazykové vzdělávání dospělých pomocí Callanovy metody (anglický jazyk)
Terezie FLÍDROVÁ