Srovnání marketingového mixu mobilního a virtuálního operátora – Bc. Karolína Kuchařová
Bc. Karolína Kuchařová
Bakalářská práce
Srovnání marketingového mixu mobilního a virtuálního operátora
Comparison of the marketing mix mobile and virtual operator
Anotace:
Tématem bakalářské práce je „Srovnání marketingového mixu mobilního a virtuálního operátora“. Úvod se bude zabývat marketingovým procesem a jeho jednotlivými částmi, poté shrne telekomunikační prostředí v ČR z pohledu tří „velkých hráčů“ a zároveň několika vybraných virtuálních operátorů. V praktické části se práce zaměří na srovnání marketingového mixu vybraného mobilního operátora Vodafone a virtuálního …víceAbstract:
The topic of this Bachelor´s Thesis is "Comparison of the marketing mix of mobile and virtual operator". At the beginning, the work will focus on marketing process and its individual parts, then summarize the telecommunications environment in the Czech Republic from the perspective of the three "big players" as well as a few selected virtual operators. The practical part of the work will focus on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b1zym/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán pro virtuálního operátora
Jan Benýšek -
Strategický marketingový plán pro mobilního virtuálního operátora
Eliška Bartošová -
Analýza marketingových komunikací virtuálního operátora Kaktus a jejich působení na mladé lidi
Andrea Kurniková -
Marketingová komunikace na sociálních sítích a její využití u virtuálních operátorů
Tomáš Kouklík -
Optimalizace webu virtuálního mobilního operátora
Markéta Mohrová -
Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19
Sofiya Zaynutdinova -
Marketingový mix vybraného podniku
Patrik Caithaml -
Marketingový mix mobilního operátora
Aleš Soukup