Bc. Karolína Kuchařová

Bakalářská práce

Srovnání marketingového mixu mobilního a virtuálního operátora

Comparison of the marketing mix mobile and virtual operator
Anotace:
Tématem bakalářské práce je „Srovnání marketingového mixu mobilního a virtuálního operátora“. Úvod se bude zabývat marketingovým procesem a jeho jednotlivými částmi, poté shrne telekomunikační prostředí v ČR z pohledu tří „velkých hráčů“ a zároveň několika vybraných virtuálních operátorů. V praktické části se práce zaměří na srovnání marketingového mixu vybraného mobilního operátora Vodafone a virtuálního …více
Abstract:
The topic of this Bachelor´s Thesis is "Comparison of the marketing mix of mobile and virtual operator". At the beginning, the work will focus on marketing process and its individual parts, then summarize the telecommunications environment in the Czech Republic from the perspective of the three "big players" as well as a few selected virtual operators. The practical part of the work will focus on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní