Google Analytics a jeho využití při optimalizaci e-shopu – Jaroslava Kálesová
Jaroslava Kálesová
Bakalářská práce
Google Analytics a jeho využití při optimalizaci e-shopu
Google Analytics and its use for optimization of e-commerce solution
Anotace:
Tato bakalářská práce představuje aplikaci Google Analytics v procesu webové analýzy a optimalizaci vybraného elektronického obchodu. V práci jsou popsány základní možnosti optimalizace elektronického obchodu a základní ukazatele, které je vhodné v rámci procesu optimalizace sledovat. Výchozí složkou pro optimalizaci je představení A/B testů, které lze za účelem zvyšování efektivnosti e-commerce projektů …víceAbstract:
This bachelor´s thesis presents usage of Google Analytics application in the process of web analytics and optimization of the selected e-commerce solution. The thesis describes the basic optimization possibilities of e-commerce solutions and basic indicators which should be monitored in process of e-commerce optimization. Default part of the optimization is A/B testing, which can be used for increasing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kálesová, Jaroslava. Google Analytics a jeho využití při optimalizaci e-shopu. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Regionální a informační management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza webu a jeho optimalizace
Vladimír Voral -
Optimalizace webu a vyhodnocení jejích výsledků
Jiří Kroužek -
Výkonnostní optimalizace prezentačního webu pro kreativní odvětví
Michal Váňa -
Optimalizace webu zvolené společnosti
Pavlína Krajčíková -
Optimalizace webu virtuálního mobilního operátora
Markéta Mohrová -
Optimalizace prezentačního webu pro fulltextové vyhledávače
Tereza Háčková -
Optimalizace webu pro vyhledávače jako marketingový nástroj
Simona Pajerská -
Tvorba a optimalizace webu pomocí dostupných on-line nástrojů
Nikola Šponarová