Aplikace virtuální reality v Unreal Engine – Pavel Zelený
Pavel Zelený
Bakalářská práce
Aplikace virtuální reality v Unreal Engine
Virtual Reality Application in Unreal Engine
Anotace:
Tato práce se zabývá prací s programem Unreal Engine 4 a jeho využitím pro tvorbu aplikací virtuální reality pro zařízení Oculus Quest a Oculus Quest 2. Úkolem práce je popsat ovládání a vlastnosti Unreal Engine a popsat rozdíly mezi zařízeními Oculus Quest a Oculus Quest 2. Součástí této práce je i aplikace vytvořená pro zařízení Oculus Quest a Oculus Quest 2, na které je provedeno výkonnostní porovnání …víceAbstract:
This thesis deals with working with Unreal Engine 4 and its use for creating virtual reality applications for Oculus Quest and Oculus Quest 2 devices. The purpose of this thesis is to describe the controls and features of the Unreal Engine and to describe the differences between the Oculus Quest and Oculus Quest 2. This thesis also includes an application created for the Oculus Quest and Oculus Quest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zelený, Pavel. Aplikace virtuální reality v Unreal Engine. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Softwarové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Výuková aplikace počítačových sítí pro virtuální realitu Oculus Quest
Václav Seidler -
Virtuální realita: Technologické demo s Oculus Rift
Yuriy Hladyuk -
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Výuková aplikace počítačových sítí pro virtuální realitu Oculus Quest
Václav Seidler -
Aplikace virtuální reality v Unity Engine
Tomáš Olejník -
Vytvoření webové aplikace pro uživatele aplikace Hypothesis
Martin Poklop -
Aplikace architektonických vzorů při vývoji mobilní aplikace pro Android
Iveta Jurčíková -
Mobile branded applications (značkové mobilní aplikace) na příkladu konkrétní aplikace
Sára Szmeková