Globální výchova metodikou E-U-R – Kristýna Solnařová
Kristýna Solnařová
Bakalářská práce
Globální výchova metodikou E-U-R
Global education using the E-U-R methodology
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnotit vliv vybrané lekce globální rozvojové výchovy na postoje žáků. Práce s názvem Globální výchova metodikou E-U-R v teoretické části definuje pojmy environmentální výchova, globální výchova a globální rozvojová výchova a jejich spojitosti. V metodické části je vysvětlena použitá metoda výzkumného šetření. Kapitola výzkumného šetření obsahuje výzkum a interpretaci …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the influence of selected lessons of the global development of education on the attitudes of students. The thesis named Global education using the E-U-R methodology in the theoretical part defines the terms Environmental and global education and global development education and their connection. The methodological section explaines the used research method …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2015
Zveřejnit od: 30. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Petr Urbánek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Solnařová, Kristýna. Globální výchova metodikou E-U-R. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Globální rozvojové vzdělávání na základních školách
Štěpán Hlaváček -
Globální rozvojové vzdělávání v Kraji Vysočina
Veronika HYPŠOVÁ -
Výukové aktivity se zaměřením na globální rozvojové vzdělávání ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Tereza MACCECHINI -
Globální rozvojové vzdělávání v mateřských školách
Lucie NULÍČKOVÁ -
Globální rozvojové vzdělávání s využitím prvků global storyline se zaměřením na 1. stupeň základních škol
Klára ŠTÁHLICHOVÁ -
Environmentální výchova a globální rozvojové vzdělávání na příkladu Základní školy Kukleny Hradec Králové
Aneta TROJANOVÁ -
Zahraniční rozvojová spolupráce České republiky a globální rozvojové vzdělávání
Kateřina Holečková -
Globální rozvojové vzdělávání: databáze programů jako nástroj sdílení zkušeností pedagogů
Petra Frühbauerová