Ekonomické a právní aspekty zakázaných typů reklam – Petra Kalinová
Petra Kalinová
Bachelor's thesis
Ekonomické a právní aspekty zakázaných typů reklam
Economic and legal aspects of prohibited advertisement types
Anotácia:
Kalinová P. Ekonomické a právní aspekty zakázaných typů reklam. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Tato bakalářská práce je zaměřena na zakázané typy reklam, charakterizuje re-klamu a popisuje její vývoj. Zvláštní pozornost je věnována problematice product placementu a jeho vnímání veřejností. Práce je rozdělena na dvě části. V rešeršní části je zpracována právní úprava týkající …viacAbstract:
Kalinová P. Economic and legal aspects of prohibited advertisement types. Bache-lor thesis. Brno: Mendel University, 2018.The bachelor thesis is focused on prohibited advertisement types, characterizes the advertisement and describes its development. Particular attention is paid to the product placement and its perception by the public. The thesis is divided into two parts. In the search part the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: JUDr. Dana Zapletalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
Barbora BLAŽKOVÁ -
Product placement ve filmech Marvel Cinematic Universe
Eliška Filípková -
Product placement a jeho právní aspekty
Antonina Antonova -
Etické aspekty product placementu v audiovizuální tvorbě
Libuše Kameníčková -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Právní aspekty product placementu v České republice
Lidmila Kuchaříková -
Product Placement z pohledu tvůrců audiovizuálního díla
Kateřina Šůstková