Analýza kresebného projevu dětí předškolního věku – Mgr. et Mgr. Jana Jirásková
Mgr. et Mgr. Jana Jirásková
Bachelor's thesis
Analýza kresebného projevu dětí předškolního věku
Drawing expression analysis of preschool children
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá kresebným projevem a jeho rozvojem u dítěte předškolního věku. Poskytuje informace o problematice předškolního věku, možnostech institucionální výchovy v rámci běžných MŠ a alternativních, z nichž je největší prostor věnován zejména metodě Montessori. Postihuje vývoj a poruchy grafomotoriky, oblast kreativity a jejího rozvoje a pracovní návyky při psaní a kreslení. Hlavním …viacAbstract:
This thesis deals with the manifestation of the drawing and its development at preschool age. Provides information on the issue of pre-school age, the possibilities of institutional education in ordinary kindergartens and alternative, which is the largest space dedicated to the Montessori method in particular. It affects the development and disorders graphomotorics terms of creativity and its development …viacKľúčové slová
předškolní období běžné mateřské školy montessori mateřské školy grafomotorický vývoj kresebné motivy pracovní návyky při kreslení a psaní kreativita kresba lidské postavy Torranceho test pre-season regular nursery schools Montessori pre-school fine skills development pattern designs work habits in drawing and writing creativity drawing the human figure
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p8pyq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2011
- Vedúci: PhDr. Denisa Denglerová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Šuráňová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Social Education Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita postupu při budování pracovních návyků u žáků s PAS na základní autistické škole
Monika HEJLOVÁ -
Využívání principů Montessori v rodině u žáků z Montessori předškolních vzdělávacích zařízení
Marie Mikolášová -
Komunikační kompetence předškolních dětí v porovnání běžné mateřské školy a mateřské školy Montessori
Michaela Vojáčková -
Důvody rodičů pro výběr Montessori mateřské školy
Edita Javorská -
Spolupráce rodičů a Montessori mateřské školy při vzdělávání dětí
Čadová Čadová -
Principy Montessori pedagogiky v Montessori mateřské škole
Jana Šenkýřová -
Montessori principy ve vybrané mateřské škole
Monika Dvořáčková -
Diagnostika školní zralosti a připravenosti- komparace mateřské školy Montessori a běžné mateřské školy
Lenka Saparová