Současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky – Bc. Valeriya Kremko
Bc. Valeriya Kremko
Diplomová práce
Současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
The present and future of the advertising campaign of the analyzed brand
Anotace:
Tato diplomová práce analyzuje důležitost reklamní kampaně společnosti v cel-kovém marketingu firmy. Jejím cílem je na základě provedeného výzkumu restau-race navrhnout zlepšení a inovace reklamní kampaně, která zasáhne větší množství zákazníků a zvýší objem prodejů, prozkoumat moderní nástroje reklamní kampaně, vnímání reklamní kampaně spotřebiteli, dozvědět se, které nástroje reklamní kam¬paně nejvíce …víceAbstract:
This diploma thesis identifies the importance of the company's advertising campaign in the company's overall marketing. Its aim is to design an improvement and innovation of an advertising campaign based on the research carried out by the restaurant, which will affect a larger number of customers and increase the volume of sales, explore modern tools of advertising campaigns, perceive advertising campaigns …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/umks3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Peter Stuchlík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová kampaň neziskové organizace
Petra Chudobova -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
David Srp -
Studie možností reklamy v cestovním ruchu
Olga Miroshnichenko -
Formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti v cestovním ruchu
Stanislav Jukl -
Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex
Andrea Janečková -
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
Nastassia Yarullina -
Reklamní kampaň a mediální komunikace vybraného podniku NECOSS s. r. o.
Tomáš Kochánek -
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
Inha Martynenka