Bc. Valeriya Kremko

Diplomová práce

Současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky

The present and future of the advertising campaign of the analyzed brand
Anotace:
Tato diplomová práce analyzuje důležitost reklamní kampaně společnosti v cel-kovém marketingu firmy. Jejím cílem je na základě provedeného výzkumu restau-race navrhnout zlepšení a inovace reklamní kampaně, která zasáhne větší množství zákazníků a zvýší objem prodejů, prozkoumat moderní nástroje reklamní kampaně, vnímání reklamní kampaně spotřebiteli, dozvědět se, které nástroje reklamní kam¬paně nejvíce …více
Abstract:
This diploma thesis identifies the importance of the company's advertising campaign in the company's overall marketing. Its aim is to design an improvement and innovation of an advertising campaign based on the research carried out by the restaurant, which will affect a larger number of customers and increase the volume of sales, explore modern tools of advertising campaigns, perceive advertising campaigns …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Peter Stuchlík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance