Současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky – Bc. Valeriya Kremko
Bc. Valeriya Kremko
Master's thesis
Současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
The present and future of the advertising campaign of the analyzed brand
Abstract:
Tato diplomová práce analyzuje důležitost reklamní kampaně společnosti v cel-kovém marketingu firmy. Jejím cílem je na základě provedeného výzkumu restau-race navrhnout zlepšení a inovace reklamní kampaně, která zasáhne větší množství zákazníků a zvýší objem prodejů, prozkoumat moderní nástroje reklamní kampaně, vnímání reklamní kampaně spotřebiteli, dozvědět se, které nástroje reklamní kam¬paně nejvíce …moreAbstract:
This diploma thesis identifies the importance of the company's advertising campaign in the company's overall marketing. Its aim is to design an improvement and innovation of an advertising campaign based on the research carried out by the restaurant, which will affect a larger number of customers and increase the volume of sales, explore modern tools of advertising campaigns, perceive advertising campaigns …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/umks3/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
- Reader: Ing. Peter Stuchlík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová kampaň neziskové organizace
Petra Chudobova -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
David Srp -
Studie možností reklamy v cestovním ruchu
Olga Miroshnichenko -
Formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti v cestovním ruchu
Stanislav Jukl -
Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex
Andrea Janečková -
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
Nastassia Yarullina -
Reklamní kampaň a mediální komunikace vybraného podniku NECOSS s. r. o.
Tomáš Kochánek -
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
Inha Martynenka