Marketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele – Bc. Michaela JOHNOVÁ
Bc. Michaela JOHNOVÁ
Diplomová práce
Marketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele
Marketing communication of non-state and non-profit organisations in the area of consumer protection
Anotace:
Práce se zabývá analýzou nástrojů marketingové komunikace Občanského sdružení spotřebitelů TEST a také z části Sdružení obrany spotřebitelů a Sdružení českých spotřebitelů. Potřebné informace jsou zjišťovány dotazníkovým šetřením, rozhovorem a také analýzou webových stránek organizace z pohledu obyčejného uživatele. Na základě zjištěných výsledků jsou navržena opatření, jak stávající marketingovou …víceAbstract:
This work is concerned with analysis of marketing communication tools used by the TEST Civic Association of Consumers and partially also the Association for Defence of Consumers and the Association of Czech Consumers. The necessary information was obtained using a questionnaire survey, interview and also analysis of the organisation?s website from the viewpoint of a normal user. Measures on how to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Identifikátor:
18729
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Bc. Alena Srbová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JOHNOVÁ, Michaela. \textit{Marketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/meiixy/.
Jak správně citovat práci
JOHNOVÁ, Michaela. Marketingová komunikace nestátních neziskových organizací v oblasti ochrany spotřebitele. Č. Bud., 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace ochrany přírody České republiky
Marie Neubauerová -
Marketingová komunikace a právní ochrana osobnosti. Střety, řešení, sankce, náprava.
Markéta Kylarová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Ochrana spotřebitele v působení marketingové komunikace
Jiří Tománek -
Průmyslový podnik na kraji města – z pohledu komunikace, krizové komunikace, sponzoringu, vnímání firmy okolím
Michaela Drábková -
Marketingová komunikace u vybrané nestátní neziskové organizace v oblasti ochrany spotřebitele
Eliška RAPAČOVÁ -
Návrh integrované marketingové komunikace pro Zoo Praha
Monika Urbanová -
Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitelů
Lenka Folwarczná
Název
Vložil
Vloženo
Práva