Analyse von Lehrwerken "Start mit Max" und "Spaß mit Max", ihr Anschluss und Vergleichung von ihrem Schwierigkeitsgrad – Mgr. Martina Richterová
Mgr. Martina Richterová
Master's thesis
Analyse von Lehrwerken "Start mit Max" und "Spaß mit Max", ihr Anschluss und Vergleichung von ihrem Schwierigkeitsgrad
Abstract:
Diplomová práce "Analyse von Lehrwerken "Start mit Max" und "Spaß mit Max", ihr Anschluss und Vergleichung von ihrem Schwierigkeitsgrad" se zabývá analýzou edukačního média, a to konkrétně učebními soubory "Start mit Max" (1. a 2. díl) a "Spaß mit Max" (1. a 2. díl). Práce se zaměřuje především na jejich celkovou koncepci, způsob práce s jazykovými prostředky a na dovednosti, které jsou zde utvářeny …moreAbstract:
The diploma work "Analyse von Lehrwerken "Start mit Max" und "Spaß mit Max", ihr Anschluss und Vergleichung von ihrem Schwierigkeitsgrad" deals with the analysis of teaching materials, namely with "Start mit Max" (1st and 2nd part) a "Spaß mit Max" (1st and 2nd part). The diploma concentrates mainly on the conception of the coursebooks and their supplementary materials, on the presentation and practising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/u1qu2/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2006
- Supervisor: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RICHTEROVÁ, Martina. \textit{Analyse von Lehrwerken ''Start mit Max'' und ''Spaß mit Max'', ihr Anschluss und Vergleichung von ihrem Schwierigkeitsgrad}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2006. Available from: https://theses.cz/id/meju5n/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in German Language and Literature
Theses on a related topic
-
Čas v jazyce a jazyk v čase. Srovnání gramatického pojetí času a vývoje vybraných jednotek české a polské temporální terminologie
Kateřina Petrošová -
Práce s mechanizmy a projevy pozitivního a negativního transferu mezi ruštinou a češtinou při výuce ruského jazyka
Sendy Motin -
Rozdíly mezi anglickým a českým vokalickým systémem a jejich popis v pracích Skaličkové a Pačesové
Leona Vařílková -
Question as a Cross-Examination Strategy to Discredit a Witness: A Linguistic Analysis of the Defamation Case Johnny Depp V. Amber Heard
Karin Nestešová -
Srovnání vybraných ruských a českých lidových pohádek ze sbírek A. N. Afanasjeva a K. J. Erbena
Tereza Poledníková -
Rodiné vztahy v románech Pýcha a Předsudek a Rozum a Cit Jane Austenové
Eliška Čadová -
Komparace deklinačních systémů ruských a českých maskulin a neuter (s přihlédnutím ke stavu ve staroslověnštině, běloruštině a bulharštině)
Alena Danyiová -
Filmové vzdělávací programy pro ZŠ: České historické filmy jako edukační prostředek
Linda Petrášová