A/B testování a jeho využití v e-obchodech – Tomáš Pilík
Tomáš Pilík
Bakalářská práce
A/B testování a jeho využití v e-obchodech
A/B testing and its usage in e-shops
Anotace:
Tato bakalářská práce se metodami testování použitelnosti webových aplikací s akcentem na metodu A/B testování v kontextu s e-obchody v České republice. Úvodní část shrnuje přehled nejpoužívanějších testovacích metod. Koncentruje se na jejich základní charakteristiky a způsob jejich provedení. Po uvedení podrobných údajů o metodě A/B testování je pozornost věnována jejímu použití. Hlavní část práce …víceAbstract:
This thesis deals with methods of testing usability of web applications with emphasis on A/B testing in context of e-shops in Czech Republic. The introductory part sums up an overview of most frequently used testing methods. It con-centrates on basic characteristics and the way of theirs execution. After stating details about A/B testing the main attention is turned to its further application. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32798
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
- Vedoucí: Jaroslav Jandoš
- Oponent: Michal Šebesta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32798
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
In vitro kožní penetrace - vývoj testovací metody
Lucie Bíšková -
Effectiveness, usability and evaluation of Developer Testing
Peter Strieška -
Testovací metody a normy na nátěrové systémy – přehled a výsledky testovaní
Irena Štěrbová -
Metody testování softwaru
Lukáš Váňa -
Comparison of formative and summative assessment in language testing
Nela NEDUCHALOVÁ -
Vývoj testovací metody pro stanovení akutní toxicity xenobiotik u embryonálních stádií ryb
Martina Nalezinková -
Statistické metody v B2B marketingu založené na Customer Data Platform
Karel Ziernwald -
Improving User Experience and Conversion Rates in E Commerce through Content in an Industry-specific B2B Environment
Adéla Hurtíková