Spotřební chování na regionálním trhu potravin – Eliška Ressová
Eliška Ressová
Bakalářská práce
Spotřební chování na regionálním trhu potravin
Consumer behaviour on the regional food market
Anotace:
Ressová, E. Spotřební chování na regionálním trhu potravin. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Tato bakalářská práce se zaměřuje na spotřební chování na trhu regionálních potravin. Hlavním cílem práce je identifikace faktorů, které ovlivňují chování spotřebitelů generací X, Y a Z při nákupu těchto potravin. Aplikování shlukové analýzy umožnilo výsledky z dotazníkového šetření …víceAbstract:
Ressová, E. Consumer behaviour on the regional food market. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024. This bachelor thesis focuses on consumer behavior in the regional food market The main objective of the thesis is to identify the factors that influence the purchasing behavior of consumers from generations X, Y, and Z for these foods. The application of cluster analysis allowed the results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2024
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
- Oponent: Michal Pšurný, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Regionální potravina z pohledu spotřebitele v Plzeňském kraji
Lucie BÁRTOVÁ -
Značky Regionální potravina, KLASA a BIO pohledem spotřebitele v Plzeňském kraji
Martin Šrámek -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Film consumption behaviour of generation Y
Maryia Novikava -
Cunsumer Behaviour within Cosmetic Industry with Focus on the Czech Republic
Petra Širatovská -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Consumers´ Typology on the Czech Market of Food Products Assigned by Quality Labels
Tomáš Sadílek -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle