Bc. Tomáš Kubík

Diplomová práce

Možnosti využití sociálních sítí v marketingové komunikaci

The possibilities of using social networks in marketing communications
Anotace:
Tato diplomová práce je věnována možnostem marketingového využití sociálních sítí. Jejím hlavním cílem je navržení projektu kampaně ZlatýchStránek.cz na sociálních sítích. Při tvorbě projektu je vycházeno zejména ze zásad definovaných významným teoretikem V. Němcem. Po provedení situační analýzy jsou stanoveny cíle kampaně, na jejichž základě je navržen projekt, tzv. kompozice. Kromě samotného kreativního …více
Abstract:
This Diploma Thesis is dedicated to possibilities of using social networks for marketing communication. Its main goal is to create propsal of the project of ZlatéStránky.cz campaign on social networks. While creating the project, the principles defined by theroretician V. Němec are followed. After analyzing current situation we set the goals of the campaign and on their basis the project is being created …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace