Možnosti využití sociálních sítí v marketingové komunikaci – Bc. Tomáš Kubík
Bc. Tomáš Kubík
Diplomová práce
Možnosti využití sociálních sítí v marketingové komunikaci
The possibilities of using social networks in marketing communications
Anotace:
Tato diplomová práce je věnována možnostem marketingového využití sociálních sítí. Jejím hlavním cílem je navržení projektu kampaně ZlatýchStránek.cz na sociálních sítích. Při tvorbě projektu je vycházeno zejména ze zásad definovaných významným teoretikem V. Němcem. Po provedení situační analýzy jsou stanoveny cíle kampaně, na jejichž základě je navržen projekt, tzv. kompozice. Kromě samotného kreativního …víceAbstract:
This Diploma Thesis is dedicated to possibilities of using social networks for marketing communication. Its main goal is to create propsal of the project of ZlatéStránky.cz campaign on social networks. While creating the project, the principles defined by theroretician V. Němec are followed. After analyzing current situation we set the goals of the campaign and on their basis the project is being created …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b6lx0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Management komunit na sociálních sítích
Sabina Karásková -
Kariérní management studentů a absolventů na sociálních sítích
Lukáš Nekuda -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Management infuencer marketingu
Šimon Vojta -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Financování a management neziskové organizace na Mostecku
Barbora Relichová -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Marketingová komunikace nadnárodních společností v oblasti udržitelnosti na sociální síti Facebook
Jana Kunová