Možnosti využití sociálních sítí v marketingové komunikaci – Bc. Tomáš Kubík
Bc. Tomáš Kubík
Master's thesis
Možnosti využití sociálních sítí v marketingové komunikaci
The possibilities of using social networks in marketing communications
Abstract:
Tato diplomová práce je věnována možnostem marketingového využití sociálních sítí. Jejím hlavním cílem je navržení projektu kampaně ZlatýchStránek.cz na sociálních sítích. Při tvorbě projektu je vycházeno zejména ze zásad definovaných významným teoretikem V. Němcem. Po provedení situační analýzy jsou stanoveny cíle kampaně, na jejichž základě je navržen projekt, tzv. kompozice. Kromě samotného kreativního …moreAbstract:
This Diploma Thesis is dedicated to possibilities of using social networks for marketing communication. Its main goal is to create propsal of the project of ZlatéStránky.cz campaign on social networks. While creating the project, the principles defined by theroretician V. Němec are followed. After analyzing current situation we set the goals of the campaign and on their basis the project is being created …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b6lx0/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Management komunit na sociálních sítích
Sabina Karásková -
Kariérní management studentů a absolventů na sociálních sítích
Lukáš Nekuda -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Management infuencer marketingu
Šimon Vojta -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Financování a management neziskové organizace na Mostecku
Barbora Relichová -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Marketingová komunikace nadnárodních společností v oblasti udržitelnosti na sociální síti Facebook
Jana Kunová