Institut sociální reklamy v současném Rusku. – Krystsina Lebedzeva
Krystsina Lebedzeva
Bachelor's thesis
Institut sociální reklamy v současném Rusku.
The institute of social advertising in contemporary Russia
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou sociální reklamy v současném Rusku. Práce poskytuje důkladnou analýzu teoretické strany zkoumané problematiky, uvádí historii formování sociální reklamy v Rusku a stanovuje dobu její institucionalizace, navíc rozebirá aktuální trendy a tendence a stanovuje nejdůležitější témata sociální reklamy pro ruskou společnost. Práce odhaluje všechny problémy, které brání …viacAbstract:
The bachelor's thesis addresses the problem of social advertising in Russia. The thesis provides an in-depth theoretical analysis of an examined issue, states the history of formation of social advertising in Russia and indicates a period of its instituonalization; moreover it examines the current trends and tendencies and names the most important for the Russian society topics of social advertising …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31731
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedúci: Jiří Mikeš
- Oponent: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31731
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Factors leading to migration of women from the North to the South of Ghana. The case of “Kayayei” (head potters) in the market of Accra
Bernard Tutu Ampofo -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
The role of the capital market in the economic growth of Rwanda
Ishimwe Sambwe Nicole -
Border Regions and the EU: The Role of INTERREG on the Cross-Border Integration Process in the Greater Region and in the Central European Region (Centrope) – A Comparison.
Nikolas Westenhoff -
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
Irina Pak -
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu
Lucie Komínková -
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski