Školní adaptace ukrajinských žáků na základní škole – případová studie – Bc. Lukáš Vlach
Bc. Lukáš Vlach
Bachelor's thesis
Školní adaptace ukrajinských žáků na základní škole – případová studie
School Adaptation of Ukrainian Pupils in Primary School – A Case Study
Anotácia:
Bakalářská se zaměřuje na proces školní adaptace ukrajinských žáků, na konkrétní základní škole, jakožto možnému příkladu dobré praxe. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První, teoretická část, představuje základní pojmy, legislativní rámec, podpůrná opatření a metodické přístupy k adaptaci. Druhá, empirická část, popisuje metodologii kvalitativního výzkumu zahrnujícího pozorování a polostrukturované …viacAbstract:
The Bachelor's thesis focuses on the process of school adaptation of Ukrainian pupils, using a particular school as a possible example of good practice. The thesis is divided into two main parts. The first, theoretical part, presents basic concepts, legislative framework, support measures and methodological approaches to adaptation. The second, empirical part, describes the methodology of qualitative …viacKľúčové slová
multikulturalismus akulturace integrace školní adaptace žák s odlišným mateřským jazykem integrační model podpůrná opatření Ukrajinský žák Multiculturalism acculturation integration school adaptation pupil with a different mother tongue integration model support measures Ukrainian pupil.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fp8rk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedúci: doc. PhDr. Petr Hlaďo, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Pokorná
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Pedagogy / Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Rozvoj kritického myšlení a vzájemné tolerance pomocí práce s interpretovanou četbou s náboženskou tematikou
Nikola Ginterová -
Specifika práce s žáky s odlišným mateřským jazykem
Monika Raimrová -
Začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem do vzdělávacího systému České republiky
Alexandra Hiermanová -
Inkluze žáků s odlišným mateřským jazykem na vybraných základních školách
Žaneta Neubergová -
Obtíže učitelů při výuce žáků s odlišným mateřským jazykem
Marie Almeida -
Začleňování dětí s odlišným mateřským jazykem na ZŠ v Praze
Jana Chittendenová