Ing. Ondřej Friedrich

Diplomová práce

Marketingový plán podniku a hodnocení jeho efektivnosti

A company marketing plan and the evaluation of it's effectiviness
Anotace:
Cílem této diplomové práce je návrh marketingového plánu podniku a hodnocení jeho efektivnosti. Konkrétně jsem se zaměřil na trh B2B v segmentu informačních technologiích. Diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoreticko-metodologickou a praktickou. V teoreticko-metodologické části jsem charakterizoval jednotlivé části obecného marketingového plánu se zaměřením na uvedený tržní sektor a …více
Abstract:
The object of this dissertation is the draft of a company marketing plan and the evaluation of its effectiveness. I particularly focused on the B2B market in the segment of information technologies. The dissertation is divided into two main parts a theoretical-methodological part and a practical one. Focusing on the above-mentioned market sector and field in the concept of the strategic marketing process …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Mgr. Miroslav Vaverka, PMP

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance