Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka – Milena Zdeňková
Milena Zdeňková
Bachelor's thesis
Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Anotácia:
V práci jsou srovnávány velikosti hodnoty pro zákazníka, kterou by zákazník získal zakoupením jednoho ze dvou produktů "lyžařská bunda". Hodnocení vybraných produktů bylo provedeno marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka. V práci je diskutována vhodnost užití a vypovídací schopnost jednotlivých pojetí hodnoty pro zákazníka a vybrána nejlepší varianta.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7236
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
- Vedúci: Radim Vlček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7236
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu
Klára Šlingrová -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová -
Konvenience versus čerstvé produkty – ekonomická náročnost, nutriční hodnoty, preference zákazníků gastronomického zařízení
Anna Soshkova -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Analýza a porovnání přínosů OP Podnikání a inovace 2007 - 2013 a OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost 2014 - 2020
Veronika Bullová -
Sociální inovace jako podpora rozvoje sociálního podnikání
Petra Krejčí -
Inovace výrobního procesu strojírenských podniků ve vazbě na obchodní portfolio
Tomáš Daněk -
Inovace a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku
Kateřina Nováková