Motorické kompetence a jejich rozvoj u žáka s PAS v hodině TV – Bc. Barbora KREIDLOVÁ
Bc. Barbora KREIDLOVÁ
Master's thesis
Motorické kompetence a jejich rozvoj u žáka s PAS v hodině TV
Motor competencies and their development at the pupil with autism spectrum disorder in a physical lesson
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na motorické kompetence a jejich rozvoj u žáka s poruchou autistického spektra v hodinách TV. V této práci se zabývám základními poznatky o poruše autistického spektra. Řeším, jak správně se žákem s PAS vytvořit a vést hodinu TV. Především se zaměřuji na jeho zlepšení motorických schopností v hodinách TV i mimoškolních aktivitách.Abstract:
The diploma thesis focuses on motor skills and their development in a student with autism spectrum disorder in TV lessons. In this work, I deal with basic knowledge about autism spectrum disorder. I am solving how to properly create and lead a TV lesson with a student with ASD. Above all, I focus on improving his motor skills in TV lessons and extracurricular activities.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Věra Knappová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KREIDLOVÁ, Barbora. Motorické kompetence a jejich rozvoj u žáka s PAS v hodině TV. Plzeň, 2023. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Lower Secondary School Teacher Training / Lower Secondary School Teacher Training in Sport and Lower Secondary School Teacher Training in Health Education
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Integrace žáka - cizince do školního kolektivu 2. stupně základní školy
Eva Míková -
Analýza příčin školního neúspěchu romských dětí v kontextu problémů s integrací do školního kolektivu
Aneta Danielová -
Integrace žáka s poruchou autistického spektra do školního procesu
Vladimíra Slabá -
Integrace bilingvních dětí do základních škol
Lenka Lapšanská -
Integrace dětí s lehkým mentálním postižením do kolektivu dětského domova se školou
Michal VOJTA -
Motorické kompetence a jejich rozvoj u žáka s PAS v hodině TV
Barbora KREIDLOVÁ -
Analýza úrovně motorické kompetence žáků 1. stupně Základní školy s rozšířenou výukou jazyků, Liberec
Hynek Háza